Napok óta tapasztalható jelenség az Office 365 bármelyik részének elindításakor, hogy a Word,vagy az Excel indítása után az alábbi ablakkal köszön be:
A probléma nem egyedi, sokaknál jelentkezik. A Saját fiókra ugrás után sem leszünk semmivel sem okosabbak, a Word-Excel pedig elindulás után – ha le nem fagy – újra aktiválást kér, amit azonban nem tudunk megtenni, hiába lépünk be felhasználónevünkkel és jelszavunkkal a saját fiókunkba. Több órányi telefonálgatás és fórumozás után most ott tart a dolog, hogy a Microsoft ügyfélszolgálat a Microsoft Answer deskhez küldött, az Answer Desk elhajtott a TisztaSzoftver ügyfélszolgálathoz, ők meg továbbpasszoltak egy másik Tisztaszoftver iroda telefonszámra, ami viszont elérhetetlennek bizonyult. Microsoft Community fórumban azonban kapcsolatban vagyunk Microsoftos kollégákkal, halvány remény van, megoldás azonban egyelőre nincs: várunk. Minden bizonnyal átmeneti technikai problémáról van szó, ami nálam 3. napja tart.